Wyjazd integracyjny do Zakopanego 18-20.10.2019r.

W weekend 18-20.10.2019r. Duszpasterstwo Akademickie Emaus zorganizowało wyjazd integracyjny do Zakopanego. Wyjechaliśmy z parafii św. Jadwigi Królowej przy ul Rejtana w Rzeszowie. Po około 4 godzinach jazdy dotarliśmy do domu Sióstr Prezentek, które bardzo ciepło i gościnnie nas przywitały. Po szybkim rozpakowaniu swoich bagaży udaliśmy się do kaplicy na adorację Najświętszego Sakramentu aby podziękować Panu Bogu za to, że wszyscy cało i zdrowo dotarliśmy do celu. Następnie udaliśmy się na kolacje, żeby nabrać sił po długiej podróży. Przy miłej wieczornej atmosferze mogliśmy odpocząć i lepiej się poznać.

Sobotę rozpoczęliśmy od Mszy Świętej, do której pięknie służyliśmy śpiewem, czytaniem i służbą przy ołtarzu. Następnie udaliśmy się na górska trasę, którą rozpoczęliśmy od zdobycia szczytu Nosal gdzie mogliśmy podziwiać piękne widoki i zrobić pamiątkowe zdjęcia. Kolejnym punktem naszej trasy były hale Gąsienicowe. Sobotnią wędrówkę zakończyliśmy koronką do Bożego Miłosierdzia nad Czarnym Stawem. Wracaliśmy zmęczeni ale szczęśliwi. Czekała nas jeszcze przygoda gotowania obiadokolacji. Wszystkie panie zgromadziły się w kuchni łącząc swoje siły i tworząc pyszny posiłek.

Następnie części z nas udała się na Krupówki, a druga część spędziła wieczór na wspólnych rozmowach w miłej atmosferze. W niedzielę przywitaliśmy dzień Mszą Świętą aktywnie włączając się w jej przebieg. Po śniadaniu wybraliśmy się na punkt widokowy na Antałówce, gdzie mogliśmy podziwiać panoramę Zakopanego i zrobić kilka zdjęć. Kończąc naszą podróż zatrzymaliśmy się w Łagiewnikach na koronce do Bożego Miłosierdzia dziękując za piękny czas który mogliśmy spędzić w Zakopanem. I tak nasza wyprawa dobiegła końca.